مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-08اقتصادي

خبر خوب| ویزیت رایگان بیماران بی بضاعت مهریه زوج پزشک اصفهانی شد


2 روز در ماه ویزیت رایگان بیماران بی بضاعت و تخصیص 10 درصد از درآمد ماهانه به تشخیص و درمان بیماران بخشی از مهریه یک زوج اصفهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، 2 روز در ماه ویزیت رایگان بیماران بی بضاعت، تخصیص 10 درصد از درآمد ماهانه به تشخیص و درمان بیماران، کمک هزینه تحصیل 20 کودک بی سرپرست نیازمند تا زمان ورود به دانشگاه، آزادسازی 20 زندانی جرایم غیرعمد بدون سابقه کیفری مهریه زوج پزشک است که زندگی شان را با کار خیر گره زده و آغاز کردند.

 دکتر ریحانه آل رسول متولد سال 72 و از نسلی است که باورش برای جامعه سخت است، مهریه اش را  یک سکه تمام بهار آزادی به نیت یگانگی خداوند و عشق و مهرالسنه حضرت فاطمه زهرا(س)، یک جام آینه و شمعدان و یک شاخه نبات قرار داده است.

وی که دستیار تخصص پوست است و به همسری یک پزشک عمومی درآمده، معتقد است  می توانسته مهریه های روتین و معمولی دریافت کند همانگونه که در بستگان و جامعه معمول است اما انجام کار خیر، هدف مشترک این زوج جوان بوده است.

آل رسول با اذعان بر اینکه 95 درصد پس از دیدن و شنیدن مهریه ام مرا تحسین و 5 درصد از مخاطبین نهیب زدند، گفت: مهریه ام در واقع یک سکه بهار آزادی است و مقرر شد مابقی امور هر دو با هم انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| ویزیت رایگان بیماران بی بضاعت مهریه زوج پزشک اصفهانی شد

خبر خوب| ویزیت رایگان بیماران بی بضاعت مهریه زوج پزشک اصفهانی شد